سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری زعفرانیه

باربری و اتوبار کیان بار منطقه یک شعبه زعفرانیه

باربری و اتوبار کیان بار با بیش از سی سال سابقه  در زمینه باربری و اتوبار کار مفتخر است که در خدمت ساکنین منطقه زعفرانیه تهران است.

باربری تهران کیان بار با داشتنکارگرانی مجرب و خوش اخلاق و متعهد در کوتاه ترین زمان کالا و اثاثیه شما عزیزان را جابه جا و بسته بندی می کنند. اتوبار تهران کیان بار بسته بندی را با استفاده از روش های نوین در اروپا انجام می دهد.

وقتی که شما گوشی تلفن را بر می دارید و با باربری کیانبار تماس میگیرید ، کارشناسان باربری کیان بار مشاوره اولیه را در خصوص باربری به شما ارائه داده و  دیدگاه شما را نسبت به سختی های اسباب کشی تغییر می دهند ، بعد از انجام امور مشاوره ای یک روز را برای اثاث کشی شما در نظر خواهند گرفت در روز اسباب کشی تیم باربری کیان بار  یک تیم چهار نفره را برای اسباب کشی شما اعزام خواهد کرد که این تیم  شامل سه نفر باربر و یک نفر بارچین خواهد بود کسی که بارهای شما در داخل خاور می چیند راننده می باشد و یک کارگر محسوب می شود .

 آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که وسایلی که اکنون در منزل شما هستند، طی سالیان و با صرف وقت و هزینه بسیاری که شما صرف آنها کرده اید به این شکل گردآوری شده اند؟

تصور کنید یکی از یادگاریهای خانوادگی شما ( مانند ظروف آنتیک، تابلوهای نفیس یا آلبوم های قدیمی و…) حین جابجایی مفقود شوند یا کمترین آسیبی ببینند، آیا می توان چنین خساراتی را با پول جبران کرد. شما می توانید با بسته بندی مناسب در اسباب کشی ها مانع صدمه دیدن این مجموعه منحصر به فرد شوید.

 

دیگر همکاران باربری زعفرانیه تهران

باربری اوین و اتوبار اوین

باربری درکه و اتوبار درکه

باربری چیذر و اتوبار چیذر

باربری فرمانیه و اتوبار فرمانیه

باربری قیطریه و اتوبار قیطریه

باربری نیاوران و اتوبار نیاوران

باربری ولنجک و اتوبار ولنجک

باربری منظریه و اتوبار منظریه

باربری کامرانیه و اتوبار کامرانیه

باربری دارآباد و اتوبار دارآباد

باربری محمودیه و اتوبار محمودیه

باربری سوهانک و اتوبار سوهانک

باربری زعفرانیه و اتوبار زعفرانیه

باربری جماران و اتوبار جماران

باربری اقدسیه و اتوبار اقدسیه

باربری الهیه و اتوبار الهیه

باربری باغ فردوس و اتوبار باغ فردوس

باربری شهرک نفت و اتوبار شهرک نفت

باربری شهرک محلاتی و اتوبار شهرک محلاتی

باربری امام زاده قاسم و اتوبار امام زاده قاسم