سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوبار حصارک تهران

اتوبار و باربری حصارک

 

باربری و اتوبار کیان بار در جهت رفاه حال مشتریان خدمات ارزنده ایی برای همشهریان ساکن منطقه حصارک ارائه داده است که این خدمات به شرح زیر می باشد:

باربری تهران و اتوبار تهران پاسداران یکی از شعبه های فعال و ممتاز باربری و اتوبار شیک بار در منطقه باربری جنت آباد تهران است.

باربری کیان بار به رانندگان خود توصیه می کند که در جابه جایی بین شهری به نکات زیر توجه کنند:

  • حتما قبل از حرکت از باری قه قرار از جابه جا کنید اطلاع داشته باشید.
  • پس از پیمودن هر 80 کیلومتر بار را چک کید.
  • وسایل سنگین را انتهای کامیون چیده و با موکت و ضربه گیر دور آنها پوشیده شود که خسارتی وارد نشود.

اتوبار حصارک تهران

لطفا قبل از هر اقدامی برای باربری و جابجایی وسایل خود با مشاوران رایگان ما تماس بگیرید. امر جابجایی و حمل و نقل اسباب و وسایل، امری است خطیر و همراه با ریسک که نمی توان آن را به هرکسی سپرد، پس شما با در نظر گرفتن تجربه، صداقت، کاردانی و سابقه درخشان و قابل اعتماد می توانید با خیال راحت کار خود را به بسپارید. برای قبل، حین انجام  و حتی بعد از جابجایی باید با برنامه ریزی کامل و هماهنگ شده پیش رفت. در صورت تمایل شما ما می توانیم در حین انجام کار شیوه و روش های بسته بندی، چینش، و جابجا کردن وسایل مختلف را به شما آموزش می دهیم.

حتما قبل از اثاث کشی با شماره ثابت باربری تهران کیان بار  تماس بگیرید و سرویس مورد نظر خود را رزرو کنید تا کارشناسان ما در اتوبار تهران برنامه ریزی دقیق و کارآمد را برای روز جابه جایی انجام دهند، برنامه ریزی و رزرو سرویس را به روز باربری موکول نکنید روز جابه جایی به دلیل فشار کار جابه جایی دچار استرس و نگرانی  شده و هیچ کدام از کارهایتان خوب و به موقه انجام نمی شود.